LISTA ODTWARZANIA

niedziela, 17 stycznia 2016

Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Złodziej pioruna (2010)

Cześć wszystkim. Na początku chcę wszystkich przeprosić, że w tamtym tygodniu nie było posta, ale niestety zachorowałam i nie mogłam nic napisać.
A dzisiaj film fantastyczno-komediowy w reżyserii Chrisa Columbusa, będący ekranizacją I części powieści Ricka Riordana o tym samym tytule. Niestety film nie jest bardzo podobny do książki i z tego względu doczekał się tylko jednej kontynuacji. 


OPIS FABUŁY
Główni bohaterowie to Percy Jackson – syn Posejdona, Annabeth Chase – córka Ateny i Grover Underwood – satyr. Zeus oskarża Percy'ego o kradzież swojej broni – pioruna piorunów. Percy z pomocą przyjaciół musi oczyścić się z zarzutów. Kolega Luke – syn Hermesa pożycza mu mapę, dzięki której znajdzie trzy perły, które pomogą mu wydostać się z Hadesu, gdzie chłopak chce się dostać, by ocalić matkę. 


MOJA OPINIA
Mnie Percy Jackson bardzo się spodobał. Do tego czasu nigdy nie oglądałam filmów z tematyką mitologiczną. Było to coś innego i postanowiłam w najbliższym czasie obejrzeć drugą część pt. "Percy Jackson: Morze potworów".
Więc tak film mogę polecić w szczególności osobom interesującym się Grecką mitologią. Choć ja nie jestem miłośniczką historii to i tak jestem zadowolona i nie żałuję decyzji o obejrzeniu właśnie tego, a nie innego filmu.
Moją ulubioną postacią jest oczywiście nie kto inny tylko Percy. Spodobał mi się jego charakter i duch walki :)
A kto jest waszym faworytem? Podzielcie się tym ze mną w komentarzach :D


23 komentarze:

  1. Nigdy nie widziałam tego filmu, ponieważ cały czas przymierzam sie do przeczytania ksiazki !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie chodzi tylko o to, że nie jest podobny do książki (chociaż to jego największa wada) - film jest beznadziejny pod względem gry aktorskiej. A ostatecznie pogrążył go polski dubbing.
    Nie wiem czy czytałaś książkę, ale ja tak, i po obejrzeniu filmu zrobiło mi się cholernie przykro, że jakiś idiota tak zniszczył dobrą historię. Kompletnie nie zgadzam się z Twoją opinią i apeluję do tych, którzy jeszcze filmu nie widzieli - nawet tego nie rozważajcie! :)

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że poprawi Ci się gust filmowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam książki, ale czytałam, że film się mocno różni. Lecz to nie znaczy, że innym może się nie spodobać :)

      Usuń
  3. Oglądałem już ten film i bardzo mi się spodobał, polecam :)
    Zapraszam też do mnie http://magazynciekawostek.blogspot.com/.
    Fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Szczerze powiedziawszy fajni książki nienawidzą filmu. Z tego co widzę dałaś zdjęcia z drugiej części.
    Zapraszam do siebie: http://book-is-the-answer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i faktycznie pomyliłam się. Dzięki za uwagę :)

      Usuń
  5. Trochę jestem za stara na ten film, ale parę lat temu na pewno by do mnie trafił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam tego filmu, az dziwne bo zapowiada sie ciekawie. Koniecznie do nadrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogółem tematyka interesująca. Lubię takie filmy z nutką fantastyki, ale chyba jednak jestem już za stara :)

    www.wisniowasowa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym filmie ale nigdy go nie obejrzałam najwyraźniej czas to zmienić http://life-patuu.blogspot.com/2016/01/zima-trwa-nadal-mini-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i super recenzja! Uwielbiam ten film :) http://izzyybella.blogspot.com/2016/01/hold-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jest ten film, oglądałam go w święta :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :) Zapraszam do mnie www.dreamlookbyi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam Percy'ego, ale mnie nie powalił, może dlatego, że nie lubię filmów fantastycznych ;) Ale za to Logana Lermana bardzo lubię!
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za filmami fantastycznymi, wiec to raczej pozycja nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. film oglądałam super ale polecam ksiązke jest lepsza :)
    Fajny blog.
    Zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award! :) Na moim blogu znajdziesz również krótką opinię na temat swojego bloga.
    http://the-mystery-of-the-stolen-necklace.blogspot.com/2016/01/1-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Film wydaje się ciekawy, jednak to nie jest do końca moja tematyka. Wolę komedie romantyczne albo filmy animowane :). Też raczej nie oglądałam filmów o tematyce mitologicznej, ale na pewno obejrzę. Może akurat się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za filmami fantastycznymi :P
    Super blog!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Percy <3 konczę całą sage a filmy obydwa obejrzałam.
    co do bloga bym nad nim troszkę popracowała.
    Pozdrawiam Kvlinowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądałam jeszcze tego filmu. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)