LISTA ODTWARZANIA

poniedziałek, 29 lutego 2016

Planeta Singli (2016)

Cześć! Dzisiaj zapraszam na najlepszą, polską komedię jaką kiedykolwiek widziałam. Czy tylko mi polskie filmy zawsze kojarzyły się z totalną klapą, z czymś czego nie da się oglądać, co nie jest warte naszej uwagi i cennego czasu? Tego nie wiem, ale wiem jedno – teraz to się zmieniło! Nie będę już odrzucać filmów tylko dlatego, że Polacy je zrobili. Powinniśmy dać szanse szczególnie polskim filmom, aby inne kraje (a nie tylko my) chciałyby zrobić remake polskiego filmu.
Ostatni czytałam, że tak właśnie ma się stać. Amerykańskie wytwórnie chcą nakręcić remake "Planety Singli". Trzymam kciuki, aby wszystko się udało. Wy też trzymajcie je razem ze mną :)


Opis komedii
Ania jest uroczą, romantyczną, ale niezbyt pewną siebie nauczycielką, poszukującą idealnego mężczyzny na internetowych portalach randkowych. Przypadkiem, w walentynkowy wieczór, spotyka showmana Tomka, który prowadzi najpopularniejszy i najbardziej kontrowersyjny program telewizyjny w kraju. Zachwycony niepoprawnym romantyzmem Ani, proponuje jej, żeby została bohaterką jego show - ona będzie umawiać się na randki przez internet, a on w swoim programie pokaże prawdziwą twarz facetów flirtujących w sieci i wyśmieje naiwność kobiet szukających tam ideału. 


Moja recenzja
Uważam, że film na prawdę jest godny polecenia innym. Dlaczego? Jest kilka powodów:
  • Co kilka minut będziesz się śmiać jak opętany
  • W komedii występują znani aktorzy
  • Fabuła jest świetnie dopracowana
  • Będzie kilka smutnych chwil (ja nawet płakałam)
  • Nie ma ograniczenia wiekowego (tak uważam)
  • Uświadomisz sobie co w życiu jest ważne
  • Nie zmarnujesz swojego cennego czasu na inne głupoty, które mógłbyś robić w tym czasie
Mam nadzieję, że dzięki tym 7 punktom zachęciłam was chociaż troszeczkę. Tak jak wspomniałam występują znani aktorzy. A jacy?
Rolę Tomka Wilczyńskiego, sławnego showmana gra – Maciej Stuhr, Anię Kwiatkowską, nauczycielkę szukającą miłości gra – Agnieszka Więdłocha, a Marcela, najlepszego przyjaciela Tomka gra – Piotr Głowacki.
Myślę, że chociaż niektórzy z was na pewno o nich słyszeli :) 



Kilka słów na koniec
Na koniec bardzo wszystkim dziękuję za każdy komentarz, każdą waszą opinię i obserwację. Mam wielką nadzieję, że bloga czytacie z chęcią. Piszę go właśnie dla was, aby w każdym momencie mógł tu zajrzeć i znaleźć odpowiedni dla siebie film :)

Każdy wasz komentarz czytam z dużą uwagą i staram się zmieniać to o co mnie w nim prosicie. Ale proszę także, aby każdy zwrócił uwagę na to, że jest to moja własne opinia. Oznacza to, że nie wszyscy musicie się z nią zgadzać,a swoją opinię możecie napisać w komentarzu :D

Każdą uwagę odnośnie wyglądu bloga, stylu pisania lub jakiegoś błędu piszcie w komentarzach lub do mnie na e-maila julka2015@spoko.pl Jestem otwarta także na wasze propozycje i współpracę w konkursach i innych rzeczach ;)


32 komentarze:

  1. Przeczytałam gdzieś krótką recenzję tego filmu. 3 powody, dla których warto iść na "Planetę singli": Stuhr. Stuhr. Stuhr. I coś w tym jest :) Gra świetnie, z resztą nie tylko on. Aktorka pierwszoplanowa nie dość, że śliczna to też idealnie pasuje do swojej roli. Zgadzam się z Tobą - film bardzo bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na tym w kinie! To jest genialne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na tym filmie i muszę przyznać, że dawno nie widziałam tak dobrej polskiej komedii romantycznej;) I uwielbiam sukienki głównej aktorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szłam na film z braku laku, a okazało się, że był to świetny wybór i potem wszystkim polecałam. Było mnóstwo śmiechu, a nie tylko przez kilka minut jak w większości polskich komedii romantycznych. Momenty wzruszające były wplecione ze smakiem i nie na siłę. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polskie komedie bywają świetne! Choćby "Dziewczyny do wzięcia", a w wersji bardziej współczesnej "Lejdis" albo "Testosteron". Zresztą jest wiele innych przykładów. Chętnie się na film przejdę, bo w aktualnym stanie ducha przyda mi się dużo śmiechu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę? Jestem w szoku, nie sądziłam, że polska komedia może mieć tak świetne opinie. Skoro tak, to może jednak rozważę wizytę w kinie:)
    nats

    OdpowiedzUsuń
  7. MOje kolezanki cały czas mnie ,,atakowały'', ze to takie świetny film. I musze go w końcu obejrzeć. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za polskimi filmami. ^^ Jakoś nie potrafię się do nich przekonać. Ale recenzja fajna :)

    Http://Magdaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadałam, ale ta komedia jest na prawdę warta polecenia :)

      Usuń
  9. Tak to zdecydowanie fajny film !
    hubertkuc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ogladalam, ale chetnie obejrze :) z tego co mowisz ta komedia wydaje sie byc fajna

    http://shawtyqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że nie lubię oglądać filmów polskich, bo zawsze co oglądałam były klapą. Ale może się przekonam? :) A właśnie nad tym filmem się zastanawiałam czy warto iść.
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać filmy amerykańskie lecz film,,Planeta Singli ,, przyciągła moją uwagę i byłam na tym w kinie :) Film ciekawy i fajnie wymyślony cała fabuła mi się podobała .
    Pozdrawiam! fashiondariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamierzam go obejrzećssłyszałam że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam na tym w kinie! świetny film! :)
    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo ciekawości odrzuciłam ten film, bo myślałam, że to kolejna przewidywalna polska komedia romantyczna. Po Twojej recenzji chyba dam jednak szansę temu filmowi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polskie komedie romantyczne - Dziękuję. Prawdopodobieństwo, że film jest dobry tylko dla tego, że gra Maciej Stuhr jest zbyt duże.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam filmu, miałam zamiar obejrzeć, może uda się w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie, ja sie chyba do (nowych) polskich komedii nie przekonam. Według mnie są głupkowate :)

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam wiele ciekawych opinii na temat tego filmu muszę się na niego wybrać wraz z mężem :) pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodam do listy filmów do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogólnie oglądam mało filmów, ale za to czytam dużo książek. Swego czasu byłam jakoś dziwnie uprzedzona do polskich filmów, jednak teraz bardzo lubię polskie komedie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście nie oglądałam, ale dzięki Twojemu postowi zamierzam go oglądnąć, polskie komedie bardzo lubię, więc z tym problemu nie będzie. Super post podoba mi się, blog również mnie zaciekawił więc Zaobserwowałam i Zapraszam do siebie :) http://moniaankaaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten film jest genialny! oglądałam go już wiele razy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam tego filmu, ale teraz chętnie go obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż, z polskimi filmami mam niewiele doczynienia, ale niektóre są faktycznie dobre. Jeśli będę miała okazję zobaczyć ten, to może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam iść na to do kina bardzo zastanawiał mnie ten film ale mój mąż nie znosi naszych polskich filmów oprócz wspaniałych staroci polskiego kina wiec czekam az ukaze sie online :D
    Zapraszam do mnie http://dziewczynkajakmalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. słyszałam już z wielu źródeł, że to całkiem fajny film, będę musiała obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam na tym filmie w kinie i bardzo polecam, najlepszy moment to z tym białym koniem.
    Zapraszam do mnie: http://poplataneblogowanie.blogspot.com/2016/03/gdzie-kupic-idealna-chuste-lub-szal.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)