LISTA ODTWARZANIA

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

KRAINA JUTRA

Cześć. Dzisiaj trochę o jednym z moich ulubionych filmów :D Miał on swoją premierę 29 maja w Polsce. Jak już wcześniej wspomniałam byłam na nim w kinie z moją siostrą. Film zachwycił ją jak i mnie. Jest to film przygodowy w połączeniu z science fiction, które uwielbiam <3
A teraz pod zdjęciem króciutki opis filmu.


Tytułowa "Kraina jutra" to tajemnicze miejsce zagubione w czasie i przestrzeni. Dwoje bohaterów: znudzony i rozczarowany życiem Frank oraz nastolatka Casey wyruszają na misję, aby odkryć nieznaną krainę. Przed nimi stoi zadanie, które na zawsze odmieni świat i ich samych.


A oto dwa zdjęcia z główną bohaterką filmu, gdy znalazła się w miejscu zagubionym w czasoprzestrzeni, czyli w ,,KRAINIE JUTRA"




Mam wielką nadzieję, że zachęciłam was chociaż w małym stopniu do obejrzenia tego filmu. Jeśli tak to bardzo się z tego cieszę i zapraszam do obserwowania mojego bloga, na którym już niebawem pojawi się moja recenzja kolejnego filmu
ZAPRASZAM

4 komentarze:

  1. Ciekawa recenzja, choć bardzo krótka.
    Twoja muzyka na blogu jest trochę denerwująca, czy mogłabyś ustawić tak żeby nie włączała się automatycznie, tylko dopiero jak się kliknie? Myślę, że nie tylko mnie to denerwuje :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam zamiar to ogadnac.ciekawa recenzja
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam ale po twoich słowa myślę, że powinnam zapoznać się z nim i obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)