LISTA ODTWARZANIA

niedziela, 30 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Kilka dni temu dostałam nominację do Liebster Blog Award :D
Bardzo dziękuję za to wyróżnienie VerryBerry Girl - klik




Krótko o Liebster Blog Award:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie.

Oto pytania jakie otrzymałam od VerryBerry Girl:

     1. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Gdy byłam mała kochałam chodzić po drzewach, a potem oczywiście z nich spadać :D
     2. Będąc dzieckiem kim chciałaś zostać w przyszłości?
Piosenkarką lub modelką :)
     3. Czy masz jakieś marzenie, nawet te małe, które kiedyś się spełniło? 
Niestety, ale raczej nie mam ;(
     4. Ulubiona potrawa z dzieciństwa?
Ciężki wybór, ale chyba nic się nie zmieniło i jest to rosołek babci :P
     5. Wiosna, lato, jesień czy zima?
Pół na pół. Z jednej strony zima, bo mam wtedy urodziny i pada śnieg, który uwielbiam, a z drugiej strony lato, bo są wakacje i można robić co tylko się chce.
     6. Lody czy gofry?
Zdecydowanie lody.
     7. Jakie/jaki?
Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi w tym pytaniu :P
     8. Jedna rzecz, którą zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę?
Na pewno to będzie telefon. Będę mogła zadzwonić po pomoc xD
     9. Nie lubię...
Bananów & kukurydzy ;}
     10. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie za bardzo lubię czytać, więc będzie to książka z dzieciństwa O psie, który jeździł koleją - Roman Pisarski
     11. Dzwoni do ciebie biuro podróży, że wygrałeś wycieczkę do każdego dowolnego kraju na Świecie. Jaki kraj wybierzesz i dlaczego? 
Myślę, że byłoby to dokładnie miasto Paryż, ponieważ zawsze chciałam pojechać do miasta zakochanych. 

Odpowiedziałam już na wszystkie pytania, pora na moje jedenaście nominacji:

Moje 11 pytań:

  1. Ile chciałbyś/chciałabyś mieć teraz lat i dlaczego?
  2. Twój ulubiony dzień tygodnia?
  3. Jaka cecha człowieka jest twoim zdaniem najważniejsza i dlaczego?
  4. Film czy książka?
  5. Lato czy może zima?
  6. Co chciałbyś/chciałabyś zmienić w swoim życiu?
  7. Twoje hobby?
  8. Najlepsze wspomnienie z wakacji?
  9. Komputer wróg czy przyjaciel?
  10. Co symbolizuje twój ulubiony kolor?
  11. Kto w twoim życiu jest dla ciebie najważniejszy? 
 A wy jakbyście odpowiedzieli na pytania?

4 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji! :) Ja też zdecydowanie wolę lody od gofrów. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa wodna sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W pytaniu 7 chodzi o smak lodów lub rodzaj goferka ;)
    Dziękuję za odpowiedzi.
    P.S. Też chodziłam po drzewach, w szczególności czereśniach. Skończyło się szyciem ;)

    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny oryginalny blog !
    http://blackqblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)