LISTA ODTWARZANIA

środa, 2 września 2015

Karate Kid

Krótki opis:

Dre razem z matką przeprowadza się do Chin, gdzie próbuje ułożyć sobie normalne życie i relacje z rówieśnikami. Jest jednak odrzucany i poniżany, aż przez przypadek poznaje pana Hana. Ten ratuje go podczas jednej z potyczek z miejscowymi i oferuje swoją pomoc w nauce sztuk walki, aby chłopiec mógł się bronić przed innymi. Nauka jest długa i żmudna a początkowo młodemu Dre wydaje się dziwna. Ostatecznym celem młodego ucznia jest (za namową nauczyciela) pokonanie swoich "wrogów" w turnieju sztuk walki.



Moje wrażenia

Film oglądałam dwa razy. Pamiętam, gdy zobaczyłam go pierwszy raz. Na początku byłam zniechęcona do oglądania, lecz po kilku minutach nie mogłam oderwać od niego oczu. Bardzo mi się spodobał. Zrobiło mi się trochę smutno z powodu chłopca, gdy nie mógł znaleźć przyjaciół, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Podziwiam go za odwagę i ducha walki, gdy zawsze walczył o swoje. 



Podsumowanie:

Polecam ten film każdemu i w każdym wieku. Przyjemnie się go ogląda w każdej chwili czy to rano czy wieczorem. Mam wielką nadzieją, że zechcenie go zobaczyć i podzielić się ze mną swoimi wrażeniami w komentarzach.


4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)