LISTA ODTWARZANIA

czwartek, 14 lipca 2016

Obecność 2 (2016)

"Wakacje" - to słowo miło się kojarzy wszystkim dzieciakom. Pewnie też zauważyliście, że w ostatnim czasie mało dzieje się na blogu. Niestety jest to spowodowane brakiem czasu i częstymi wyjazdami. Prawie w ogóle nie ma mnie w domu, ale mam nadzieję, że we wrześniu wszystko wróci do normy.
    
Dzisiaj opiszę jeden z moich ulubionych filmów (miałam zrobić to już miesiąc temu). Byłam na nim w kinie z przyjaciółką w dniu premiery. Obie kochamy horrory i nie boimy się ich oglądać. Nie pożałowałyśmy, więc decyzji obejrzenia go. Osobiście nawet uważam, że druga część była zdecydowanie lepsza od pierwszej, co według mnie rzadko się zdarza. Teraz nie przedłużając zapraszam do czytania :)


Fabuła
Kolejna odsłona kultowej Obecności Jamse Wana. Paranormalny thriller, w którym para słynnych demonologów Lorraine i Ed Warrenowie udają się do północnego Londynu. W nękanym przez złośliwym duchu domu, gdzie samotna matka wychowuje czwórkę dzieci, poprowadzą jedno ze swoich najbardziej przerażających śledztw. 


Moja opinia
Po obejrzeniu zwiastuna spodziewałam się dobrego filmu i tak się stało. Już na samym początku się przestraszyłam i tak mi zostało do końca seansu. Nie wiem dlaczego. Nigdy nie boję się podczas oglądania horrorów, a jednak i w pierwszej części i w drugiej były takie momenty, że aż podskakiwałam ze strachu. Oczywiście jedynka to nic w porównaniu do drugiej części. Pamiętam jedną chwilę, kiedy dosłownie mnie jak i moją przyjaciółkę wcisnęło w kanapę. Wrażenia pozostały nam na długo, więc na pewno warto.
Co do gry aktorów, nie mam za bardzo się do czego przyczepić. Wszystko było świetnie dopracowane łącznie z odzwierciedleniem czasów, w których toczy się akcja.
Mam wielką nadzieję, że powstanie więcej tak świetnych filmów oraz, że więcej osób przekona się jednak do horrorów.
Na sam koniec muszę również pogratulować reżyserowi za taką świetną robotę, aby dalej tworzył takie cuda :)


Na koniec
Zapraszam do obserwowania, komentowania i polecania znajomym, jeśli oczywiście się spodobało :>

11 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym horrorze. :) Ale może to dlatego, że teraz w ciąży raczej takich filmów nie oglądam, choć przyznam, że wcześniej bardzo lubiłam. Zapisuję zatem na listę co warto obejrzeć (po porodzie) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie oglądałam filmów, jakoś latem nie mam głowy do tego. Ale zapamiętam ten, choć jeśli chodzi o horrory jestem wybredna i mało który mnie straszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, nie, nie, już się boję. To całkowicie nie dla mnie - horrory. Ale mój partner zabrał babcię na ten film i siedział przed nimi mężczyzna, który bardzo się bał przez cały film i na całą salę mówił :o mamuśku/no co ty/, a jak film się skończył to ze strachem wybiegł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa zakochałam się w czcionce ahahaha ♡ Co do filmu, czekam aż się pojawi na Internecie, bo do kina się boję iść haha :D W ogóle świetny pomysł na bloga! Obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać :) Dzięki za obserwację, twój blog też jest mega ^^

      Usuń
  5. Nie lubię horrorów. Może jestem inna, ale mnie one raczej nudzą, a nie straszą. Oglądałam ,,Obecność 1" i było to totalne dno! To ma być straszne? Chyba śmieszne. Raczej nie obejrzę tego filmu, bo nie chcę zawieść się po raz kolejny, ale bardzo fajnie piszesz. Pozdrawiam cieplutko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalne dno?! Nie zgadzam się, no ale każdy może mieć swoje własne zdanie. Co do tego filmu to jest on lepszy niż I część, więc może ten przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  6. Słyszałam o tym filmie, jeszcze go nie oglądałam, ale czas obejrzeć. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się wystraszyłam tylko na klasycznym nagle-wyskakuje-straszne-morda, sam film był śmieszny :)
    http://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna czcionka :) Aczkolwiek nie wiem, czy tylko u mnie, ale brakuje polskich znaków.. co nieco utrudnia czytanie :(
    Co do filmu... horrory raczej nigdy nie byłh dla mnie. Zwyczajnie na nich usypiam ;^
    www.dziewczyna-intelektu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Film ogladalam i ne zawiodlam się, świetna reżyserka, dobre sceny i mało sztucznych efektów :) świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)