LISTA ODTWARZANIA

piątek, 11 września 2015

Brzdąc w opałach

Krótkie info:

Data premiery: 2 sierpnia 1994 (tak wiem, że nie najnowszy film)
Scenariusz: John Hughes (tak jak dla filmu ,,Kevin sam w domu")
Kraj produkcji: USA
Gatunek: komedia


Opis filmu

Dziewięciomiesięczny Bink zostaje porwany dla okupu przez trzech porywaczy: Eddie'ego, Norby'ego i Veeko. Na szczęście niezwykle sprytny chłopczyk wykorzystuje niezdarność porywaczy i wymyka im się, wyruszając samodzielnie do miasta, tak jak bohater jego ulubionej książeczki z obrazkami. Przeżywa niesamowite przygody w fascynującym świecie wielkiego miasta. Na czworaka spaceruje po Chicago. Odwiedza m.in. ZOO i plac budowy, gdzie odkrywa uroki jeżdżenia windą. Niefortunni przestępcy bezskutecznie usiłują go złapać. Porywacze jak i policja podążają jego tropem. 



Moja opinia:

Po pierwsze jest to wspaniała komedia dla całej rodziny. Rozbawi każdego :D Co tu dużo mówić? Film ostatnio leciał w telewizji i tam go po raz pierwszy zobaczyłam. Duuuużo się śmiałam i nie mogłam sobie wyobrazić jak małe dziecko może uciec z rąk trzech porywaczy??? Może ktoś z was wie :) Po drugie mały chłopczyk - Bink zauroczył mnie swoim pięknym uśmieszkiem (nie wiem jak on to zrobił :P).  Jeśli ktoś chciałby obejrzeć ciekawą, fajną i oczywiście śmieszną komedię POLECAM ten film, nic innego :DDDD 


Podsumowanie:

Jeśli oglądałaś/łeś ten film napisz mi proszę w komentarzu swoją krótką opinię co o nim myślisz? Czy dobrze dobrałam słowa itp. 
A na koniec zapraszam, abyś skomentował ten post. WASZE komentarze naprawdę dają mi wielką motywację do dalszego pisania!!!! 

DZIĘKUJĘ        

2 komentarze:

  1. Nie oglądałam tego filmu, ale wydaję się być bardzo ciekawy. Muszę go obejrzeć!

    Http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super film! Również polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)