LISTA ODTWARZANIA

niedziela, 11 października 2015

NASTĘPCY


OPIS
Akcja filmu rozgrywa się współcześnie w baśniowym królestwie, którego nowym władcą został syn Pięknej i Bestii. Jego pierwszą proklamacją jest amnestia dla potomków Cruelli De Mon (Carlos), Diaboliny (Mal), Złej Królowej (Evie) i Jafara (Jay) więzionych na odizolowanej od świata Wyspie Potępionych. Dzieci otrzymują szansę na oczyszczenie rodowych nazwisk i trafiają do szkoły, w której uczyć się będą wraz z potomkami Matki Chrzestnej, Śpiącej Królewny, Roszpunki i Mulan.


MOJE ZDANIE
Cudowny film. Bardzo mi się spodobał. Uważam, że jest to jedna z lepszych produkcji Disneya. Nie mogę się doczekać drugiej części, bo z ostatnich słów Mal ,,Myśleliście, że to już koniec?" wynika, że ta ma powstać. Od samego początku najbardziej spodobała mi się oczywiście Mal - córka Diaboliny. Ostatnio pisałam o filmie ,,Czarownica", który był równie wspaniały jak ,,Następcy". Jeśli nie mieliście okazji jeszcze obejrzeć tego filmu bardzo zapraszam tak samo jak do przeczytania książki ,,Wyspa Potępionych" jeśli lubicie czytać. 


NAJLEPSZA PIOSENKA




4 komentarze:

  1. myślę, że obejrzę ten film, pierwszy raz o nim słysze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym filmie, ale muszę go zobaczyć! :D

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa, bardzo sensualna! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/turn-off-lights-in-my-eyes.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również film się podobał! zrobił na mnie wrażenie wiec podzielam Twoje zdanie, buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/09/shein.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)