LISTA ODTWARZANIA

czwartek, 22 października 2015

NIEZGODNA


KRÓCIUTKI OPIS
Przyszłość, w której społeczność składa się z pięciu frakcji na podstawie cech charakteru. Nastoletnia Tris zostaje przydzielona do kilku partii i uznana za zagrożenie. 


FRAKCJE

  1. Prawość (szczerość)
  2. Altruizm (bezinteresowność)
  3. Nieustraszoność (odwaga)
  4. Serdeczność (spokój)
  5. Erudycja (inteligencja)






TROCHĘ ODE MNIE
Świetny film! Zachwycił mnie. Na początku gubiłam się w tych frakcjach, nie wiedziałam która, to która. Po pewnym czasie jednak zakodowałam to sobie w głowie wszystko stało się jasne.
 Zachwyciła mnie odwaga Tris, która zdecydowała przystąpić do nieustraszoności i zostawić swoich rodziców w altruizmie. A tak ogólnie to genialny film, od razu postanowiłam obejrzeć drugą część pt. ,,Zbuntowana". I nie mogę doczekać się trzeciej części. Co tu dużo mówić? 

Film opowiada o przyszłości, gdzie była wojna, po której cały świat zniszczono (tak przynajmniej uważano w I części) i ocalało tylko jedno miasto - Chicago. Aby przetrwać zbudowano mur dookoła miasta i podzielono ludzi na V frakcji, o których napisałam wyżej :) Jednak ludzie z erudycji uważają NIEZGODNYCH za zagrożenie (co jest nie prawdą :P).



12 komentarzy:

  1. Może być całkiem ciekawe chętnie obejrzę bo lubię oglądać filmy

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wiem co będę oglądać wieczorem :) zaciekawił mnie opis strasznie. Wydaje się, że to film całkiem inny niż reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna recenzja ... evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja , film wydaje się być ciekawy :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja. Czytałam Niezgodną i oglądałam,szczerze mówiąc bardzo mi się podobała,ale i tak miejsce w moim sercu zajmują Igrzyska Śmierci ♥
    Obserwuję ;*
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. niezgodna to najlepszy film i książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam ani nie oglądałam, ale duż o tym dziele slyszałam :) A przy okazji zapraszam też do siebie >MÓJ BLOG - KLIIK<

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam niezgodną :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam ten film, był całkiem fajny :)

    http://sisteerfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega blog ! ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogladałam ten film i polecam! Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam filmy tylko wieczorem.. moja ulubiona rozrywka jak już nie ma siły ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)