LISTA ODTWARZANIA

sobota, 21 listopada 2015

OBECNOŚĆ

Część sorki za krótką przerwę, ale naprawdę nie wiedziałam o czym napisać, aż w końcu wpadł mi do głowy genialny pomysł. Pomyślałam, że od czasu, gdy zmieniłam sposób pisania nie było jeszcze ani jednego horroru, których ja jestem wielką fanką! I oto dziś piszę chyba najlepszym horrorze jaki do tego czas widziałam. Zapraszam do czytania i komentowania ;)




Historia oparta jest na prawdziwych wydarzeniach.
Lorraine Warren i Ed Warren są badaczami zjawisk paranormalnych. Pewnego dnia zostają wezwani przez rodzinę na odludnej farmie. Okazuje się, że w ich domu mieszka tajemnicza zjawa niedająca im spokoju. W domu rodziny napotykają klasyczne oznaki demonów. Para badaczy staje do walki z najstraszniejszym demonem, z jakim kiedykolwiek mieli do czynienia.



Wrażenia
Świetny film. Naprawdę można się bać podczas jego oglądania. Obejrzałam w życiu dziesiątki horrorów i jestem przyzwyczajona do strasznych rzeczy, lecz pamiętam pewien moment gdy prawie posikałam się ze strachu. Polecam film wszystkim fanom horrorów! 
Niektórzy twierdzą że film nie jest oparty na faktach, że robią to tylko po to, aby ekranizacja wydała się straszniejsza. Ja osobiście na zgadzam się t tymi ludźmi. Uważam, że podobna historia kiedyś naprawdę się zdarzyła.
Nie przydłużając oto link gdzie spokojnie można sobie obejrzeć film, bez ponoszenia żadnych kosztów :) ----> KLIK-OBECNOŚĆ


Na koniec
Zapraszam wszystkich czytelników mojego bloga na --------> KLIK-?

14 komentarzy:

  1. Oglądałam ten horror :D I szczerze był trochę słaby :/ Uwielbiam horror Droga bez powrotu i Carrie <3 Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam, super horror ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam zamiar oglądać. :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja boję się oglądać horry sam. :D Jak już coś, to mogę oglądać z kims i myślę, że chyba mnie przekonałaś.
    Pozdrawiam. http://solvrz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam wszystkie trzy horrory :D
    Najlepszy okazał się pt. "OBECNOŚĆ".
    Super post. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za horrorami. Nie lubię ich bo potem strasznie się boję.

    http://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam tego filmu jednak przyznam się szczerze ,że wiele onim słyszałam jednak nie do końxa jestem fanką horrorów.... Może kidyś obejrzę kto wie?

    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogladalem wszystwie! Rewelacja :)
    Zapraszam do siebie www.tojaerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam i według mnie jeden z straszniejszych horrorów jakie oglądałam :D I jest on na faktach, ponieważ lalka istniała naprawdę tylko wyglądała zupełnie inaczej. Akcja działa się dawno temu i zdarzenia opowiadała jedna z córek, która mieszkała w tym domu, a także Lorraine Warren. Jednak sporo scen z filmu nie wydarzyła się w prawdziwym życiu.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z lepszych filmów
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam go, nawet dałam go do listy polecanych horrorów na pierwsze miejsce. ;) Wpadnij do mnie, może jakiegoś nie widziałas
    Koszmarsenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością obejrzę ten horror :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam, ale chętnie obejrzę, chociaż zawsze po horrorach nie mogę zasnąć :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)