LISTA ODTWARZANIA

niedziela, 29 listopada 2015

Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2

Hej! Dzisiejszy post jest o jednym z moich ulubionych filmów. Kilka dni temu byłam na Igrzyskach Śmierci: Kosogłos. Część 2 w kinie i dlatego postanowiłam napisać nim :)

 Osobiście uważam, że Jennifer Lawrence (Katniss) wspaniale gra w filmach. Filmem, w którym gra Jennifer i który przypadł mi do gustu (oprócz Igrzysk Śmierci) jest Dom na końcu ulicy (horror), który w przyszłości również na pewno opiszę.


Opis
Katniss Everdeen oraz mieszkańcy Dystryktu Trzynastego próbują wygrać wojnę między dyktatorską władzą Kapitolu, a dystryktami Panem.


Moim zdaniem...
...ten film jest najlepszy z wszystkich czterech. Tak jak wcześniej pisałam byłam na nim w kinie i obejrzenie tego na dużym ekranie jest jeszcze fajniejsze. Zakończenia nigdy w życiu bym się nie spodziewała, ale nie zdradzę wam tego. Powiem tylko jedno. Ostatecznie Katniss wybrała Peete i wyszła za niego za mąż z czego naprawdę się cieszę. 
Jak tylko będziesz miał/a możliwość obejrzenia tej ekranizacji na prawdę warto! Nie było takiej chwili, abym się nudziła. 
Jeśli oglądałaś/eś już ten film podziel się również swoim wrażeniami w komentarzu ;)


Przy okazji zapraszam na BLOGA - KLIK 


19 komentarzy:

  1. Musze iść na Kosogłosa! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny opis. Również uwielbiam Igrzyska śmierci i mam zamiar wybrać się do kina na kosogłosa 2 :)

    http://jejwysokoscjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM TEN FILM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Igrzyska śmierci na każdej części byłam w kinie i na tą część też się wybieram :D Część 2 zapowiada się obiecująco
    http://siwa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam jechać na ten film z klasą, część osób była mówią że ostatni film z tej serii nie należy do najlepszych. Ja postaram się przekonać na własnej skórze :)
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takiej recenzji bardzo chętnie wybiorę się na to do kina :)
    Ciekawy blog!
    Pozdrawiam
    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. po tak dobrej recenzji chyba się wybiorę na to do kina, a właśnie w szkole kłóciliśmy się na co iść do kina
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2015/12/shyness.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Igrzyska śmierci są najlepsze :) U mnie była, niewielka pomyłka, bo nie wpuścili w Heliosie mnie i koleżanki, chociaż było napisane że od lat 12 haha :")
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również byłam w kinie na owej części kosogłosa i wyszłam z sali niezadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym obejrzeć ten film kosogłos! :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Myśle , że ten film może być fajny :)
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie sie zastanawiałam czy iść, bo jak słyszałam to wszyscy polecają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie byłam w kinie, ale wybieram się! A widzę, że większość recenzji jest pozytywna, więc już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam tego filmu. Ogólnie nie jestem fanem sci-fi, ale zdarza mi się je oglądać i to dosyć często, bo mój mąż je uwielbia:-) Jestem pewna, że "Kosogłos" przede mną:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Planuję wybrać się w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam na tym i osobiście płakałąm kiedy (uwaga wielki spojler) Finnick zmarł była to moja ulubiona postać , a za niedługo na moim blogu będzie recenzja Igrzysk śmierci(książki) :) http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę obejrzeć, bo akurat z tą częścią się nie zmierzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  18. twoja recencja utwierdziła mnie w tym, że koniecznie muszę iść do kina. :) powiem szczerze, wahałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam wszystkie czesci, ale czekam na ostatnią w sieci, bo do kina nie mialam jak iść . ale na razie brak lektora :P a moj facet z napisami nie bedzie czytał, bo przecież mu oczy wypali hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)