LISTA ODTWARZANIA

niedziela, 13 grudnia 2015

Śnięty Mikołaj 3: Uciekający Mikołaj

Cześć! Co prawda miałam ten post wstawić 6 grudnia w Mikołajki, ale jakoś nie wyszło, więc dzisiaj bardziej świąteczny film ze względu zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Jest to raczej film dla młodszych, ale nieco starszym może też przypadnie do gustu :) Kto wie?



  • Opis fabuły
Pani Mikołajowa oczekuje dziecka. Św. Mikołaj, by sprawić jej radość, zaprasza do domu teściów. Zajęty rodzinnymi sprawami Mikołaj nie zauważa, że przebiegły Jacek Mróz chce pozbawić go pracy i stać się ulubieńcem ludzi.



  • Moja recenzja
Uważam, że film choć jest dla nieco młodszych dzieci to i tak jest wspaniałą komedią. Idealną na święta! Można nieco się pośmiać i wrócić wyobraźnią do czasów, gdy było się małym dzieciakiem wierzącym w Świętego Mikołaja. Moim zdaniem


  • Podsumowanie
W dzisiejszym filmie dużo się nie napisałam, bo nie za bardzo wiedziałam co dokładnie napisać, aby miało to jakiś sens. Krótko mówiąc nie miałam "weny twórczej" jak to zawsze nazywa moja mama :P Zachęcam zainteresowanych do obejrzenia w wolnym czasie.

30 komentarzy:

  1. super pomysł na bloga
    pozdrawiam
    http://aleksandrakubiszyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie - nieco slaby film ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może w tle przy pieczeniu pierników bym puściła, ale niespecjalnie zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam już kiedyś i miałam okazję oglądać kilka dni temu mi się ten film podoba naprawdę uwielbiam świeta i takie filmy oglądam z radością!

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł na bloga, fajnie, że piszesz też swoje przemyślenia na temat filmów, a nie tylko fabułę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post, :)
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny film. Oglądałąm ;)
    Fajnie, że piszesz też co sądzisz o tym filmie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko post, ale mogłaś napisać o jeszcze jakimś filmie😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Po Twojej recenzji chyba sie skuszę :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie specjalnie zachęca ten film. Wszystkie te świąteczne filmy takie przereklamowane już o wiele bardziej wolę klasycznego Kevina ;]
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) chętnie obejrzę te filmu :) nie znałam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny film dla całej rodziny w tym świątecznym okresie :). Dużo zapału do blogowania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie tworzę listę filmów, które mam zamiar obejrzeć, a tego jeszcze nie widziałam. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna propozycja na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. należę do osób które są ogromnymi fankami seriali, ale filmów także. po twoich słowach zdecydowanie obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, ze nie ogladalem.
    Zapraszam do siebie tojaerni.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś hasło komedia wystarcza, abym nabrała obaw. Chyba jeszcze nie wyleczyłam się z traumy po komediach oglądanych w TV w dzieciństwie. xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieciństwo i czasy, kiedy wierzyło się w świętego Mikołaja rzeczywiście były piękne :) Chociaż ja nie jestem już dzieckiem a dalej wierzę :):)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam raz i niestety był to zmarnowany czas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przemawia do mnie ten rodzaj humoru

    OdpowiedzUsuń
  21. Świąteczne filmy są świetne. Dodają trochę nastroju kiedy nie ma śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny blog i świetny pomysł na niego !
    obserwuje.
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie w święta się skusimy na rodzinne oglądanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Film wydaje się być bardzo fajny i z przyjemnością go obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj... najlepszy to on raczej nie jest...szkoda może czasu na recenzje tego typu, zwłaszcza kiedy nie ma weny. Energię można lepiej spożytkować, a nazwa bloga wiele obiecuje...:) Przepraszam za brutalną szczerość - czasem mi się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie nie jest to film dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam, że jest taki film :D

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super blog!
    Zapraszam do mnie :)
    http://sisterse-k.blogspot.com/2015/12/ceneo.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To w szczególności one zachęcają do prowadzenia bloga :)