HEJ dzisiaj ostatni dzień marca i postanowiłam zrobić takie podsumowanie na koniec każdego miesiąca. A mianowicie jakie filmy oglądałam w danym miesiącu i czy są warte polecenie czy też nie.
Więc tak przez cały miesiąc zapisywałam każdy obejrzany w całości film, aby o żadnym nie zapomnieć. Niektóre z nich już oglądałam, ale lubię czasami jakiś obejrzeć kilka razy :)
Jak zobaczycie są filmy nowsze, ale również troszeczkę starsze, ale uważam, że nie ma to większego znaczenia. W tym miesiącu niestety oglądałam tylko jeden horror, ale mam nadzieję, że w następnych pojawi się ich trochę więcej :D Oto lista filmów z marca:
Jak zobaczycie są filmy nowsze, ale również troszeczkę starsze, ale uważam, że nie ma to większego znaczenia. W tym miesiącu niestety oglądałam tylko jeden horror, ale mam nadzieję, że w następnych pojawi się ich trochę więcej :D Oto lista filmów z marca:
1. Niezgodna (2014) ---> Moja recenzja
Myślę, że większość widziało ten film, czytało książkę lub po prostu o nim słyszało. Kiedyś opisałam już ten film na blogu, więc na pewno jest on wart polecenia.
2.
Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia (2013)
Ten film też jest dość znany, ale nie wszyscy muszą go znać, lecz szczerze polecam. Najpierw należałoby zobaczyć I część, aby zrozumieć tą (II). Zapraszam do mojej recenzji I części ---> Recenzja Igrzysk Śmierci i ostatniej ---> Recenzja Igrzysk Śmierci: Kosogłos. Część 2.
3. Mały Książę (2015) ---> Moja recenzja
Tę "bajkę" opisałam ostatnio, więc zapraszam do przeczytania recenzji.
4. Oszukać przeznaczenie 3 (2006)
Jedyny horror jaki obejrzałam w marcu. Średnio mi się spodobał, bo sytuacje w jakich gineli ludzie były okropne... i ta krew...
5. Love, Rosie (2014) ---> Recenzja niebawem
Tak, zaczęłam już powoli pisać recenzje tego filmu. Uważam, że jest ciekawy i ma dobre, szczęśliwe zakończenie. Takie filmy bardzo lubię!
6. Harry Potter i Zakon Feniksa (2007)
Uwielbiam filmy z serii Harry Potter! Chyba każdy je zna! Na prawdę polecam, aby obejrzeć wszystkie, a Zakon Feniksa to mój ulubiony :)
7. Wyspa zbłąkanych dusz (2007)
Ten film jest mniej znany, a może w ogóle. Zawiera elementy fantastyczne (duchy, magie itp.), więc polecam fanom fantastyki.
8. Smerfy 2 (2013)
Kocham je! Film wydawałby się dla dzieci, ale starsi równie spokojnie mogą go obejrzeć i śmiać się razem z nimi.
9. Wasabi (2001)
Dość stary film. Na początku może trochę nudny, ale gdy się rozkręci to może wciągnąć. Ale nie polecam jakoś bardzo.
10. Mój przyjaciel delfin (2011)
Piękny film. Koniecznie trzeba go zobaczyć. Zauważyłam, że jest też druga część, więc muszę ją obejrzeć jak najszybciej!
11. Zaczarowana (2007)
Kolejny film animowany dla dzieci, dość stary... Obejrzałam go tylko z nudów xD
13. Historia Kopciuszka (2004)
Film ten oglądałam już dwa razy. Nie jest jakiś wspaniały. Po prostu historia kopciuszka, (którą każdy zna) opowiedziany na przykładzie uczennicy.
14. Jurassic World (2015)
I ostatni film. Ten szczególnie mi się spodobał i żałuję, że rok temu nie pojechałam na niego do kina. Polecam!
Wszystkie filmy! Po prostu jakbym widziała moją liste filmów na komputerze :)
OdpowiedzUsuńJak przeczytałem tego wszystkie tytuły to zdałem sobie sprawę jak mało filmów obejrzałem :) podoba mi się Twój blog, ciekawa czcionka :)
OdpowiedzUsuńPowodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com
Bardzo dużo filmów obejrzałeś w tym miesiącu ;) Ja żadnego z nich niestety ;0 wgl u mnie ciężko z czasem na filmy :/
OdpowiedzUsuńZapraszam na nowy post ^_^
Moja pierwsza wishlista, bardzo proszę o klikanie w linki ;)
http://anitabloguje.blogspot.com/2016/04/moja-pierwsza-wishlista.html
odwdzięczę się, jeśli też potrzebujesz klików ;)
Obejrzałam każdy z tych filmów są cudowne.
OdpowiedzUsuńChociaż chyba u mnie tak jak u cb na pierwszym
miejscu jest Niezgodna.
http://spam2506.blogspot.com/2016/04/nietolerancja_2.html
Nie wszystkie są cudowne moim zdaniem, ale cieszę się, że Tobie się spodobały :) Fajnie, że lubisz film "Niezgodna", ale ja podałam filmy w kolejności w jakiej je oglądałam (ale też lubię trylogię Niezgodnej) :D
UsuńOglądałam większość, jestem od dawna fanką niezgodnej, oraz uwielbiam Harry'ego Pottera, od dawna to moja ulubiona seria książęk i filmów. Love Rosie również mi się podobało ale nim się obejrzałam film się skończył, miałam wrażenie ,że oglądam go 20 minut a nie dwie godziny. Strasznie dużo filmów obejrzałaś w ubiegłym miesiącu, haha. Świetnie czyta się twoje posty :). Not Always Normal
OdpowiedzUsuńSłyszałam o wszystkich filmach. Niektóre nawet oglądałam. :D Z chęcią bym sobie obejrzała ,, Love Rosie " bo książka była cudowna. <3
OdpowiedzUsuńhttp://aabouteverythingg.blogspot.com/
Oglądałam wszystko :). Najbardziej mi przypadło do gustu Love Rosie :).
OdpowiedzUsuńhttp://stylowaokularniica.blogspot.com/
Park Jurajski pamiętam z podstawówki, wtedy to był dinozaurowy szał :) Potwory i spółkę też przyjemnie wspominam.
OdpowiedzUsuńMuszę przyznać, że nie oglądałam, żadnego z tych filmów. Najbardziej jednak zachęcił mnie opis Love Rosie. Brzmi jak idealna propozycja na niedzielni wieczór :)
OdpowiedzUsuńProponuje zmienić czcionkę, bo troszkę trudno sie czyta, mimo wszystko na pewno obejrzę jakiś z tych filmów :)
OdpowiedzUsuńWidziałam większość z tych filmów :D Historia Kopciuszka i oczywiście mój kochany Potter najlepsze :D Park Jurajski pamiętam z dzieciństwa, a Smerfy mnie jakoś do siebie nie zachęciły. ;)
OdpowiedzUsuńwww.gronercik.blogspot.com
Oo Igrzyska śmierci kocham <3
OdpowiedzUsuńObs/obs? Zacznij i daj znać :)
http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/
Widziałam większość z tych filmów, ale mało który mnie zachwycił. Uwielbiam "Wasabi". Zawsze płaczę ze śmiechu oglądając Jeana Reno. "Mały Książę" to klasyka, więc polubiłam jego nową wersję. :)
OdpowiedzUsuńJejku większość z tych filmów uwielbiam! Niezgodna, Harry i Igrzyska to klasyka dzisiejszych czasów ;) Zakochałam się również w wymienionych przez ciebie filmach animowanych! Super! :)
OdpowiedzUsuńhttp://ksiazkopinie.blogspot.com
Obejrzałam większość uwielbiam harrego Pottera !
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie :) odwdzięczam się :)
claudiaslomiana.blogspot.com
'Harry Potter' to weź w ogóle. Jestem strasznie zajarana od tylu już lat. W sumie to się na tym i 'Władcy pierścieni' wychowałam. 'Igrzyska'- oj ubóstwiam. # części mam, na ostatniej w kinie byłam. 'Niezgodna'-jak dla mnie, nie dla mnie. Kiepskie i dość nudne. 'Love, Rosie'- kochany film, może to przez Sama, którego wielbię, te jego dołeczki. Ciekawa lista, z chęcią obejrzę "Małego Księcia", bo nie miałam jeszcze okazji.
OdpowiedzUsuńprawie wszystko ogladalam. a kopciuszka mam oryginalego na płycie, bo za młodu kochalam sie w Chadzie haha :D . a hilary duff nienawidziałam ;p
OdpowiedzUsuńhttp://pa2ul.blogspot.com/
Większość oglądałam, jednak najlepszy jest Mały książę:)
OdpowiedzUsuńhttp://aleksandra-jakuta.blogspot.com
Oglądałam wiele z tych filmów i bardzo mi się podobały!
OdpowiedzUsuńMuszę obejrzeć Niezgodną, czytałam książkę i bardzo mi się spodobała, ciekawi mnie czy film jest równie dobry! :)
Polecam ci Strażników Galaktyki, Iluzję i Deadpoola. Świetne filmy <3 Super blog, będę częściej wpadać! Obserwuję ;*